chuka_lis: (Default)
[personal profile] chuka_lis


Вопроспродолжен тут, причем Авва  отмечает: "Я воспринял это мгновенно, как оскорбление, и очень трудно понять, как что-то противоположное"
??
Да чего тут не понятного? тут нечему оскорбиться и не на что обидеться.
"я тренер парня по фигурному катанию уже 2.5 года. Вчера я попыталась сделать ему комплимент, сказав, что он не такой спортсмен-однодневка, который на старте случайно показал отличный результат, а потом сдулся, или такой, у которого успехи от случая к случаю. А именно такой, способный стать чемпионом, в котором виден олимпийский потенциал. Я думала, что все нормально, но он выглядел крайне удрученным после этого. И на следующий день он тоже был удрученным, а потом сказал, что ему нужно побыть одному, чтобы подумать, и ушел от меня".
Чтоб воспринять иначе (не комплиментом, а что в отношениях есть, допустим, отвращение (или жалость) и жажда потребительства со стороны девушки, или тебя считают "вторым  сортом" (по сравнению с  теми с кем просто раз трахнутсья), годным "только" для серьезных отношений - изза чего можно обидеться или оскорбиться), нужно иметь вавку в голове, паранойю или комплекс неполноценности вкупе с мнительностью.
Самый очевидный вариант про "подумать одному" -сказав такой комплимент, девушка, не ожидая сама, вернулась с небес на землю. Потому что ее парню интересны как раз "отношения без обязательств", хоть одноразовые хоть длительные (которые даже удобнее, ничего искать не надо и напрягаться тоже), он в ней ничего подобного  (как она в нем) - не видит, да и не намекал даже на что то более серьезное. А подруга почему-то размышляет и говорит вслух о браке. Вероятно, эта девушка где то рассчитывает на что то большее, чем просто регулярный секс без обязательств? а парню-то  жениться на ней ни к чему, ни сечас ни потом, у него с ней "просто так", всего 2.5 года,  и зачем какие то обязательства и официоз?
Тут  да,  можно приуныть и подумать, нужны ли дальше отношения с такой "озабоченной" девушкой, не отяготят ли его эти озвученные потенциальные "серьезные отношения",  раз она что то внем видит и  "на что то надеется".

Date: 2024-08-13 04:16 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент (мисль)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
У Вашому варіанті є "обмеження": "ти не тимчасовий",
у повідомленні дівчини такого нема: "ти не для спілкування".
Цілком можливо, що саме це спантеличило хлопця, а не "натяк на перехід до більш серйозних стосунків".

Date: 2024-08-13 04:54 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент картини (Default)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Подякував. Бо я кілька разів спробував гугл-транслейтом перекласти і на укр.мову і на рос.мову і кожного разу не було "тільки".
Вам же, розуміючи живу англійську, то видно.

У такому разі мій коментар був зайвим. Вибачте.

Date: 2024-08-13 05:01 am (UTC)
rudolf_bochkin: фото (квіти)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Так! жива мова, це - жива мова. І з нею треба жити, щоб розуміти.

Date: 2024-08-13 05:26 am (UTC)

Date: 2024-08-13 04:57 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент картини (Default)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Щодо "розуміють по іншому" (не важливо чоловіки-жінки чи молоді-старші) - то не закладено природою, то закладено вихованням.
Тому, якщо чоловіків (чи жінок) по іншому суспільство виховує, надаючи різну інформацію, та ще і при тому "утаємничено" від іншої сторони майбутнього спілкування, то...

От ся й маємо проблеми "на рівному місці".

Date: 2024-08-13 05:15 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент (мисль)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Справа не лише в тому, що навчають різним навичкам. Одностатеві діти одної сім'ї цілком можуть мати різні інтереси і ТОМУ їх навчатимуть різним навичкам. Але так само різностатеві діти можуть проявляти інтерес до однакової діяльності і тому їх не варто навчати різному.

Статевий поділ при вихованні є штучним.
А ніяких інших шляхів набуття досвіду (наприклад інстинкти) у людей нема.

Проблема створюється ЗАКЛАДЕНИМИ "мінами", які потім "зводяться" шляхом "саморозвитку" уже у розрізнених середовищах - жіночі/чоловічі клуби, чоловічі/жіночі журнали, канали тощо.

В підсумку комусь на кшалт Рут Вестхаймер доводиться руйнувати бар'єри і "вчити всю Америку сексу".

Date: 2024-08-13 06:00 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент (мисль)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Трішки поміркував. Справа в тому, що (у нас) сім'ї створюють молоді люди, які на перших порах користуються саме досвідом своїх батьків. При чому син (як правило) радиться зі своїм батьком, а донька - зі своєю матір'ю.
Оскільки перша дитина росте в період "притирання" дідівського досвіду і "вироблення" досвіду батьками, то "типова поведінка" в сім'ї всього лиш формується.

Це я до того, що молода людина в сім'ї мала б не "переносити побачене", а користуватись найкращим досвідом, тим, який врешті-решт склався, а не спостерігався.
Тобто я намагаюся сказати, що найкращі умови спільного життя могли скластися нещодавно і, оцінивши їх переваги, молода людина їх приймає.
Тобто ще раз сформулюю - молода людина має бути готовою сприймати найновітніший досвід. І мені здається таке властиво людям.
Але аби бути готовим сприйняти "налаштування" іншої молодої людини (про що, власне, йдеться у повідомленні дівчини) слід знати, що власний досвід (у даному випадку хлопця) не ідеальний.
А з іншого боку - хлопцю (все ж таки 2,5 роки взаємин) потрібно теж прикладати "зусилля" аби розуміти компліменти і відрізняти їх від натяків.
А не вестись на "роз'яснення" сторонніх людей, третіх, зайвих у взаєминах між двома.

Принагідно і дівчині не варто порівнювати "свого" хлопця з "усіма чоловіками", котрі "інакше розуміють" ІНШИХ ЖІНОК.

Якось так

Date: 2024-08-13 06:52 am (UTC)
rudolf_bochkin: фрагмент картини (Default)
From: [personal profile] rudolf_bochkin
Так.
Але в даному випадку був комплімент.
А комплімент за означенням не є звичайною констатацією фактів.

проте партнер засмутився замість подякувати

Я просто спробую "передати куті меді":
На вечірці:
- гарно виглядаєш
... (адресат засмутисвся і задумався про свій вигляд повсякденний)

Date: 2024-08-13 04:03 pm (UTC)
gingeriana: (tankian chewing)
From: [personal profile] gingeriana
трагикомедия, конечно)
она думала, что это не френд с бенефитами, а оказалось, что это именно он и есть)
ну. хоть в 28, а не в 38 ;) я бы не воспринимала это как "destroyed our relationship". просто узнала правду, но довольно глуповатым образом, бывает)

Profile

chuka_lis: (Default)
chuka_lis

January 2026

M T W T F S S
    12 34
56 7891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 9th, 2026 05:05 am
Powered by Dreamwidth Studios